אתרים מוצלחים לבגדי ים

כאשר אנו מדברים על בגדי ים בישראל לא מעט מהישראלים מחזיקים מעל לבגד ים אחד, ישנם מטיבי לכת שבבעלותם אף יותר משלושה בגדי ים ויותר. המגוון שרק הולך וגדל בשנים האחרונות מצביע לא רק על הביקוש הגדול של בגדי ים, אלא גם במנעד ההולך וגדל של חנויות האופנה השונות שנפתחות הן בצורה הפיזית וגם בצורה אינטרנטית. ובדיוק כמו בבחירת בגדים או בסוג של אוכל, לוקח זמן עד שמגיעים אל הטעם האולטימטיבי, לכן יצאנו לחפש אחר אתרים שונים, גם כאלו שנמצאים בישראל ומביאים את חול לכאן וגם כאלו שנמצאים בחול ושולחים את חול אלינו.

אתרים מחו"ל

כיום ישנם אינספור אתרים שונים המספקים בגדים שונים, החל מנעליים ועד לבגדי ים, כובעים וחולצות טי שרט. לכן ריכזנו את אלו שהם לא רק שכיחים, עושים שליחויות לישראל אלא גם איכותיים ומעניקים מגוון רחב של בגדי ים מעולים.

  • Frankies
    החברה האמריקאית שהחלה את פעילותה במליבו בשנת 2012, מספקת מגוון רחב של בגדי ים לנשים. עיקר הסגנונות שניתן למצוא באתר Frankies אלו בקינים חצופים, מעוצבים בטוב טעם ובבדים איכותיים מאוד. באתר ניתן למצוא גם נעליים בסגנון חדשני ומרענן ועוד מגוון תכשירים ומוצרי ביגוד.
  • Asos
    אחד מהאתרים הפופולריים של הישראלים גם מציע סגנונות שונים של בגדי ים גם לגברים וגם לנשים, כאשר מחיר בגדי הים לנשים נע בין 65 עד 250 שקלים. בכל הקשור לגזרת הגברים ניתן למצוא בעיקר בגדי הלבשה תחתונה וכאלו שגם יכולים להתאים לשחייה, אך לא בגדי ים מלאים.

אתרים מקומיים כמו https://almarieswim.com/he/collections

  • גוטקס
    החברה הוותיקה הישראלית מייצרת לא מעט נוכחות ברשת עם אתר ובו מגוון של בגדי ים גם לגברים וגם לנשים, כאשר לגברים ניתן להזמין בגדי ים בוקסר, שלושתרבע ובגד ים מעל לברך.
    חברת גוטקס מייבאת חברות רבות כמו "אדידס", "נייקי", "אראנה" ועוד.
  • נויקה
    האתר של נויקה שם דגש על בגדי ים לנשים בעיצוב ייחודי ובעיקר בסגנון ביקיני, כאשר ניתן למצוא בקיני עם חלק תחתון גבוהה, בגדי ים מלאים ובצבעים נועזים וסגנונות ייחודים מאוד שלא נראים בכל מקום.