הדרכות למשקיעי נדל"ן מפוצצות את הרשת

למעשה נראה שבין הצעות ללמוד שיטות להרוויח בשיווק אינטרנטי לבין הצעות ללמוד להשקיע בנדל"ן אין כמעט דרכים להרוויח כסף בעולם הזה. כל הדרכה מבטיחה לספק לכם את הידע והכלים לפיתוח העסק שלכם. בדרך כלל המורים הם אנשים עם ותק של שבע, עשר ועשרים שנה בהשקעות נדל"ן אם כמלווים, יזמים, בעלי נכסים, סוכנים או מעצבים. כמו בכל עולם היזמות גם בעולמות השיווק באינטרנט או הנדל"ן האחוז שבוחר לעשות באמת, להסתכן, להשקיע, להיכשל ולהתאמץ מאוד בדרך הוא קטן יחסית. הרוב יעדיפו לקנות את החלום בדמות הרצאה או קורס אך בפועל לא יממשו אותו. להיות משקיע דומה לכל סוג של תחביב אחר – אתה צריך לשלם בזמן הפנוי שלך כדי להצליח ולהתקדם וגם בלא מעט כסף: שיעורים, סמינרים, קורסים, ספרים ועל זה להוסיף גם תרגול בפועל – איתור נכסים, מפגשים, שיחות ועוד. הרי בשונה מניתוח מוח או זמרים מקצועיים כל אחד יכול להשקיע בנדל"ן. כמובן שצריך מזל כמו בכל תחום ולא מעט ממנו אך לא נדרשות ברוב המקרים מיומנויות או משאבים יוצאי דופן. כמובן שיש הבדל בין אדם שעומד לרכוש בית למגורים שלו לבין מי שעומד להשקיע מאה מיליון דולר במתחם משפחתי בפלורידה אך בגדול כולם רוצים לייצר עוד ערוץ הכנסה באמצעות ההשקעהש לו בחו"ל. עוד על השקעות בחו"ל כאן – boju88.com

חשוב מאוד שהמשקיע יברר לעצמו מדוע הוא עושה זאת – כדי לבלות יותר זמן עם המשפחה? יכול להיות שהתחביב הזה יגרום לו במשך שנים לא מעטות לבלות פחות זמן עם המשפחה. האם כדי לשלם על החתונה של הילדים? גם כאן ייתכן ועבודה יציבה, יפה ומכניסה תאפשר זאת לאחר מספר שנים. האם זה כדי לפרוש מוקדם? ואולי פרישה מוקדמת רק תייצר לכם יותר זמן פנוי שיגרום לכם להבין עד כמה אין לכם מטרה לחיים ויביא עימו הרגשת ריקנות כתוצאה מחוסר המעש? ברגע שברור מה הטריגר שהכניס אתכם לנדל"ן אז אפשר לגזור לאחור מה נדרש כדי להגיע למטרה הזו – כמה כסף, כמה שנים, אילו מיומנויות ועסקאות בדיוק ומה אתה או את צריכים ללמוד כדי להיות מסוגלים להוציא זאת לפועל?

חשוב שתהיה מטרה שממנה תיגזר תוכנית עבודה ויעדים חודשיים. אחרת אתם צפויים למצוא את עצמכם עוברים מסמינר לסמינר ומספר לספר בתקווה שאולי יפול עליכם הסוד או הפטנט הבא כשבפועל ההתקדמות שלכם מאוד מוגבלת.