חברות בנייה מובילות בישראל

הבנייה בישראל הולכת וצוברת תאוצה בלא מעט אזורים ברחבי הארץ, אנו נוכל לראות את כמות המנופים הולכת וגדלה החל מאזור הדרום ועד אל הצפון ובפעילות בלתי פוסקת במרכז הארץ ובשאר הערים הגדולות.
פרויקטים אלו מערבים לא מעט חברות בנייה שונות שחלקן אמונות על הקמה של לא מעט בתים, אזורי מסחר וחידוש תשתיות שונות. ובשביל שתוכלו לדעת מי היא חברת הבנייה העדיפה עליכם, כזו שתוכלו לסמוך עליה ולדעת כי לא רק הניסיון אלא גם היעילות שלה והעמידה שלה בזמנים היא חשובה לא פחות. ריכזנו עבורכם את חברות הבניה המובילות כיום בישראל, כמו https://yav.co.il.

קבוצת אלקטרה בנייה

החברה הבינלאומית אשר ממוקמת בלא מעט מדינות ברחבי העולם, החל מאנגולה, נגריה, ארצות הברית ומדינות רבות באירופה נמצאת כיום במקום הראשון בכל הקשור לחברות בנייה בישראל. החברה אחראית בשנים האחרונות על בנייה של מגוון יחידות דיור בארץ, מבת ים, הרצליה, ראש העין, עמק חפר תל אביב ועוד. עד היום בנתה החברה מעל ל1500 יחידות דיור ומגוון רחב של פרויקטים לאומיים כמו הקמת הספרייה הלאומית בירושלים, מלון שרונה ומבנה הבורסה ברמת גן.

שיכון ובינוי

אחת מהחברות הוותיקות בישראל כיום ומבין המובילות, אחראית על לא מעט בניה עוד מימי המנדט הבריטי בישראל(אז בשם סולל בונה) ועל מגוון רחב של מבנים היסטוריים בישראל כמו כנסת ישראל, כביש שש ועוד.
החברה אינה רק מסתפקת במתן פתרונות דיור ובנייה בישראל אלא פועלת מעל ל70 שנים במדינות אפריקה השונות, אירופה ואף הייתה אחראית על הקמת כביש  SHT 288  ביוסטון הכולל ארבעה נתיבי אגרה.

דניה סיבוס

חברה ישראלית ונחשבת לאחת מחברות הבניה הפופולריות בישראל, הייתה אחראית על בניית שדה התעופה באילת על שם אילן רמון, משרד המשפטים בישראל מגדל הפיקוח בנתבג ועוד לא מעט. את חברת דניה סיבוס תוכלו למצוא גם בפולין תחת השם "דניה פולין", בארצות הברית, רומניה. באזורים אלו הייתה החברה חלק מבניית בתי מגורים, קניון ברשוב ועוד. לחברה ישנו גם פרויקט דגל הנקרא "שכונת סביונים" אשר נבנה על ידי חברת הבת שלה "אפריקה ישראל למגורים" והוא מיושם תחת סטנדרטים גבוהים ובלא מעט אזורים ברחבי הארץ.