טיפים להורים מתחילים

תינוק חדש המגיע אל המשפחה דורש לא מעט התאמות ברחבי הבית, החל מסוג הרהיטים וחדר לבן המשפחה החדש ועד ללוז יומי חדש עבור ההורים. שילוב של כל אלו לצד החיים עצמם דורש ממרבית ההורים שינוי גדול באורך חייהם, חלק נעזרים בהורים שלהם, חלק עושים זאת באמצעות מאמרים ומדריכים שונים וחלק אפילו מוצאים מקצוע חדש. כך או כך הורים מתחילים זקוקים בדומה לילד שלהם לרשת תמיכה אשר תוכל להעניק להם לא רק אינדיקציה חיובית ועזרה, אלא להכיר גם מספר טיפים אשר יוכלו להפוך את גידלו התינוק להרבה יותר קל נעים ומהנה. בדקנו את עצמנו גם מול אתר https://small-talk.co.il/

הורים מתחילים צריכים זמן וסדר

הרגעים בהם מגיע תינוק או תינוקות חדשים אל הבית, הם בהחלט רגעים קסומים שכל הורה היה מבקש לנצור לעצמו עוד שנים ארוכות. לכן לפני הצלילה אל הטיפים חשוב לזכור גם להנות מהזמן הזה ולקחת אותו בפרופורציה, וזאת בשל ממד חשוב והוא ממד הזמן. ממד זה עוזר למרבית ההורים לגלות גם את רזי הבכי, החל מבכי של רעב, בכי של כאב או בכי של עייפות. יחד עם הזמן חשוב גם לוז יומי מסודר, כזה שיוכל להשתלב עד כמה שניתן אל שגרת יומו החדשה של התינוק. החל משעות הבוקר בהם ניתן "למשוך" את שינת התינוק עד כמה שניתן במיטת ההורים או בבית עם ילדים נוספים, מומלץ יהיה לקלח את התינוק לפני שהילדים חוזרים מהמסגרות השונות.

מנשא וכיצד לווסת ביקורת

מרבית האנשים תמיד מגיעים עם סך ביקורת מסוימת, וכאשר מדובר בתפקיד הנפוץ ביותר עבור בני אדם הלא הוא הורים לכולם יש מה להגיד. לכן חשוב מאוד במיוחד במקרים של תינוק ראשון, לקחת את ההצעות המתקבלות, בין אם בשל העריסה, הבגדים ועד למזרן בצורה מידתית. כמובן שחלק מהצעות יוכלו להיות מתאימות לתינוק, אך חשוב לקחת את ההצעות המתאימות לתינוק ולא "להסתבך" בין ערמות של הצעות. טיפ נוסף אשר יוכל להיות רלוונטי עבור הורים רבים, הוא שימוש במנשא ובעיקר באזור הבית. שכן לא פעם התינוק עלול למצוא עצמו לבד ברחבי הבית או ההורה שעימו זקוק ליד פנויה, מנשא יוכל גם לשמור על הילד בקרבת ההורה וגם להותיר יד פנויה.