טפטים לחדרי ילדים

עיצוב של חדרים או של הבית הוא לעיתים "פול טיים ג'וב" הוא מרכיב בתוכו את רצונות בעלי החדרים, את הרצון של עצמנו לייצר איזה שהוא איזון בין כל הרצונות השונים לכדי עיצוב אחד שלם שבסופו של דבר נקרא לו-חדר. אבל בכל הקשור לעיצוב חדרי ילדים ישנו פטנט אחד די וותיק שיכול לעשות את העבודה בצורה המושלמת ביותר, הוא מחזיק בתוכו עיצוב על גילי, הוא מתנקה במהירות ואין שום חשש כמו שהיה בעבר בנוגע לבטיחות שלו. כמובן שאנו מדברים על טפטים לחדרי ילדים שעשו קאמבק מחודש ומפתיע בעשור האחרון והם נוחתים בתזמון מושלם גם אל חדרי הילדים שלכם.

טפטים מעוצבים לחדרי ילדים

עד לפני כמה שנים מי ששלט בעיצוב של החדרים, של הסלון ואפילו של המטבח היו לא מעצבי הבית אלא הטפטים. בכל מקום ובכל פינה שעיניים היו נתקלות בקיר, היה אפשר לראות את אחד מיני הצורות (הלא רבות) שליווי את הקירות באותן השנים. כיום המצב שונה לחלוטין, חדרי ילדים יכולים לקבל טפטים מעוצבים מרשימים, על גילאים ואפילו כאלו המקושרים לסדרות או חיות שונות לפי טעמם האישי. ואם כל זה לא מספיק, כיום הטפטים יכולים להיות מסוגננים על פי נושאי העניין של הילדים, החל ממשחקי מחשב שונים ועד לשחקני כדורגל, פיות ואפילו פילים ועוד מיני חיות כאלו ואחרות.

קל לניקוי, בטיחותי והוא טפט

אם בשנים שעברו התרגלנו כי טפטים מהווים לא רק אמירה עיצובית בחלל הבית שלנו, התרגלנו לכך שהבית שלנו גם די מסכן חיים. טפטים של השנים עברו נחשבו לדליקים אשר יכולים לסכן את חיי היושבים בבית בקלות, בין אם בשרפה שנדלקת בטעות ועד לקצרים חשמליים. בשנים האחרונות ייצור הטפטים נעשה בצורה בטיחותית יותר, כך שהדבקה של טפט בחדר ילדים אינה מהווה סכנה כל שהיא לא ליושבים בו ולא לאלו המדביקים אותו. מה גם שטפטים כיום נחשבים להרבה יותר נוחים לניקוי, ניתן לנקות אותם בקלות על ידי מטלית לחה או חומר לניקוי חלונות. גם את הדבקת הטפט ניתן לקבל בעבודה של חצי שעה, בין אם על ידי איש מקצוע או על ידינו.