מיכאל מלמדוב – מקרה מעניין של ניהול מוניטין ברשת

הפעם רצינו לנתח מקרה קצת שונה של ניהול מוניטין ברשת. ניהול מוניטין הוא תהליך בו אנו מקדמים מספר עמודים באתרים שונים לביטויי מותג או שמות של אנשים שאנו רוצים לנהל עבורם את המוניטין. לרוב התהליך מתחיל דווקא עם ניהול מוניטין שלילי – כלומר לאחר שיש איזכור שלילי כלשהו על אותו ביטוי בעמוד הראשון של גוגל אנו מנסים לקדם מספיק דפים עבור אותו ביטוי במטרה לדחוק את האיזכור השלילי לעמוד השני.

הפעם פנינו אל ערן שיוביץ, מומחה לקידום אתרים כדי לדון במקרה המעניין של מיכאל מלמדוב, הבעלים של האתר המלין מדיה. איש שיווק המתמחה בהגדלת לידים לעסקים.

שאלה: שלום ערן, מה מיוחד במקרה של מיכאל מלמדוב? תשובה: במקרה של מיכאל מלמדוב אנו רואים מצב ייחודי ושונה מהמצב הרגיל בו התוצאות הראשונות הן סרטונים של מיכאל וערוץ היוטיוב שלו, לאחר מכן דף הפייסבוק שלו, עמוד עם פודקאסט על הסיפור של מיכאל מתוך האתר שלו, עמוד נחיתה היושב על סאב דומיין באתר שלו, דף האינסטגרם של מיכאל, פודקאסט שבו התארח מיכאל בשיחה עם ערן שטרן, הרשומה שלו באתר פרילנסרים, פודקאסט מאתר אפל ודף עם אזכורים עליו באתר PC.

מה שאנו רואים הוא מקרה ייחודי הנובע מצורת המדיה שמייצר מיכאל שהיא ברובה פודקאסטים וגם תוכן יוטיוב המבוסס על פודקאסטים אלו. בדרך כלל בניהול מונטין מה שמוביל בתוצאות הוא האתר האישי של אותו אדם, לאחר מכן הנכסים ברשתות החברתיות השונות כולל יוטיוב, פייסבוק ואינסטגרם ואז אתרים שונים בהם אותו אדם מתראיין או נכתבת עליו כתבה.

שאלה: אז למעשה השוני הוא באופי התוצאות המופיעות בעמוד הראשון בגוגל בחיפוש אחרי מיכאל מלמדוב.

תשובה: אמת וגם הבחירה של מיכאל למתג את עצמו דרך המון פודקאסטים בנושאים שונים הנוגעים בעולם השיווק.