עסקים קטנים בירושלים

בתקופת הקורונה לא מעט עסקים קטנים נבלעו אל תוך הסגרים אשר הביאו כמות גדולה של עובדים להגיע לכדי מצב של חל"ת/חל"ד ולעיתים גם פיטורים. כל אלו יצרו לא מעט אדוות וגלים של עסקים שנסגרו או לפחות עשו זאת בצורה חלקית. את אותם עסקים היינו יכולים לראות בערים הגדולות כמו תל אביב חיפה וגם בערים הקטנות ואך אחת מהערים שסבלה לא מעט מהסגרים בשנה האחרונה הייתה העיר ירושלים. העיר הקדושה לכל הדתות הייתה תחת סגר לא מעט זמן אשר גרם לאלפי עסקים להסגר, עם זאת בתקופה שקדמה למגפה וגם לזו שאחריה מאופיינת בעיקר בצמיחה לא קטנה של העסקים בעיר הקודש. יחד עם לא מעט יוזמות שאמורות לעזור לאותם עסקים לשגשג שנית. אז מה הם העסקים המומלצים בירושלים ולמה העתיד שלהם גם נראה ורוד?

עסקים מומלצים

לא מעט בתי עסקים תוכלו למצוא בירושלים אם אפשר כמעט ולדייק ישנם אלפים כאלו ברחבי העיר, אבל בכדי שגם אתם תוכלו להנות מהייחודיות הירושלמית ובתי העסקים שכל כך מאפיינים אותה סקרנו עסקים נבחרים מבית קפה ועד נגר בירושלים: והראשון הוא כמובן "בית קפה קדוש" שבאזור ממילא. בית הקפה שהוקם בתחילת שנות השבעים הינו בת קפה משפחתי והכשר, מתמקם ברחוב שלומציון המלכה ובו תוכלו להנות ממגוון מנות סלטים, פסטות, קינוחים ומאפים מעולים. במקרה ולא רק חשקתם באוכל גם בקנייה של מוצר חשמל כזה או אחר, תוכלו לבקר באחד מהעסקים שאומנם לא נחשב לכ"כ קטן בשנים האחרונות אבל הוא בהחלט תוצר ירושלמי מוצלח והוא "ליאור מוצרי חשמל". הרשת שהחלה את דרכה במרכז ירושלים ונפרסת עד לאשקלון מרכזת בתוכה  מקררים, תנורי אפייה, מחשבים, מסכי טלוויזיה ומחשב. המקום השלישי והאחרון תוכלו למצוא כמובן את "עץ לדעת" שתוכלו למצוא ברחוב הגלגל 4 ולמצוא שם מגוון רחב של רהיטים בעיצוב אישי, יחד עם מטבחים בייצור תחת הזמנה ועוד מגוון עבודות עץ מעולות.

עתיד ורוד

עיריית ירושלים עושה לא מעט צעדים עבור העסקים הקטנים בירושלים, כאשר אחד מהם הוא פיתוח "הזירה העסקית" שאמורה לתת במה לחדשות ולקדם את העסקים הבינונים והקטנים בעיר יחד עם משרד הכלכלה והקרן לעסקים קטנים ובינונים בארץ.