שעונים שעושים רושם רציני

ישנם לא מעט דרכים בהם נוכל לעשות רושם, החל מאופי ההתנהגות שלנו, בין אם יהיה מוחצן יותר או פחות ובין אם בלבוש שלנו ובפריטים ספציפיים שיותרו את החותם שלנו. חלק מהפריטים שנוכל להשתמש בהם יהיו צמידים, טבעות, עגילים ואפילו נזמים מיוחדים, אבל ישנו פריט אחד שכבר שנים עושה רושם כבר מהפעם הראשונה והוא לא אחר מאשר שעון יד. הפריט שהומצא אי שם בשנת 1867   עדיין עושה את הפעולה לשמה הומצא, אך הוא מזמן כבר הפך להיות הרבה מעבר לכך. אפשר למנות זאת בלא מעט פריטים ואופנים שהופכים שעונים לפריט כל כך מיוחד, לכן יצאנו לבדוק אילו שעונים עושים לא סתם רושם, אלא רושם רציני דיברנו עם אתר https://watch-factory.co.il/

איך לבחור שעון עם רושם רציני?

מכיוון שמעמדו של שעון איננו כפי שהיה לפני מאה או שלוש מאות שנים, הוא נחשב לפריט אופנה לכל דבר ולכן עליו לעמוד בכמה סטנדרים שונים. כאשר בראשונה נתבקש לבדוק כי אנו לא מעמיסים יותר מידי פריטים שונים של אופנה, גם על מנת לשמור על הייחודיות של כל פריט וגם בכדי להבליט את הפריטים החשובים.
עוד כדאי לדעת כי קוטר השעון הינו גם פרמטר שמומלץ להכיר, מכיוון שקוטר קטן יותר יכול להיות מתאים לשגרת היומיום ואילו קוטר גדול יותר(ובהתאם לכף היד) יכול להתאים לאירועים חברתיים או לפגישות עסקיות כאלו ואחרות.

שעונים מומלצים

  • הוגו בוס 1513440
    שעון היוקרה מבית הוגו בוס מעניק מראה איכותי ורציני עם קוטר לוח שעון של 42 מ"מ, יחד עם רצועה מוכספת וצבע לוח פנינה. השעון מגיע לרוב באחריות של כשנה ועלותו נעה כיום בין 700 עד 1000 שקלים.
  • טיסו PRC 200
    חברת טיסו השוויצרית מציגה שעון איכותי עם מראה רציני, לוח שעונים מלא עם תאריך ורצועת אלחלד נירוסטה עם עמידות למים של עד כ200 מטרים. קוטר השעון הינו 42 מ"מ וצבע הרצועה היא בצבע כסף עלות השעון נעה כיום בין 1,400 שקלים ועד ל1,900 שקלים ועם השעון מגיעה אחריות בת 24 חודשים.