השוואה בין קלנועיות מתקפלות

בעשורים האחרונים יכולת ניוד של המון אנשים עברה מהפך של ממש, כאשר לא רק אנשים בעלי מוגבלויות מוצאים עצמם הרבה יותר ניידים וזמינים אל מנעד רחב של מרחבים שונים אלא גם בני הגיל השלישי אשר סובלים גם כן מבעית ניוד לא קטנה. אחד מהפתרונות הפופולריים להתניידות של מבוגרים בני הגיל השלישי כיום אלו כמובן הקלנועיות המאפשרות נסיעה בטוחה בלא מעט אזורים, לרבות בתוך בתי ומוסדות בצורה קלילה, מהירה ובטוחה. פתרונות אלו נחשבים לעמידים, בעלי איכויות רבות אך גם דורשים הכרה לא קטנה בסוגים השונים הקיימים, בייחוד כאשר מדובר בקלנועית מתקפלת.

קלנועית מתקפלת – הדגמים הפופולריים

קלנועיות מאפשרות כמו שציינו יכולת ניוד מעולה לכל בני הגיל השלישי, אך כאשר מדובר בקלנועית מתקפלת אי אפשר להתעלם מהיכולת המעולה של קלונועיות אלו המאפשרת שימוש קל ופשוט. אחד מהדגמים השכיחים כיום הינו דגם "סולקס", המציע קיפול והרכבה מהירים בצורה אוטומטית על ידי לחיצת כפתור ויכולת נשיאה קלה במיוחד. דגם זה מגיע בעוד מספר דגמים, המשלבים גם סוגים שונים של כיסאות תומכים ויכולת נשיאה של עד 130 ק"ג. דגם נוסף ולא פחות שכיח בשנים האחרונות הינו דגם "יוגה", המציע שלדת אלומיניום קלה וחזקה בה ניתן להעמיס עד 113 ק"ג עם טווח נסיעה של 18 ק"מ. קלנועית מתקפלת זו מאפשרת קיפול ידני מהיר לצד סוללת ליתיום הנטענת בצורה מהירה ואיכותית.

סוגים נוספים ומעולים

לצד הדגמים המעולים שהזכרנו מעל מצטרפים עוד דגמים נוספים, כאשר הראשון הוא לא אחר מאשר קלנועית "איי מובינג", בה ניתן לנסוע בטווח של 40 ק"מ עם קיבולת משקל של עד מאה ועשרים ק"ג ואורך של 118 ס"מ. הקלנועית הייחודית הזו מאפשרת קיפול מהיר בצורת מזוודה ועימה ניתן לא רק לנהוג בכל אזור שנבקש, אלא לסחוב אותה לכל מקום. קלנועית מעולה לא פחות היא קלנועית "עלית" של חברת צרעה והיא מאפשרת לא רק יכולת קיפול מעולה, אלא גם נוחות ברמה גבוה במיוחד וכמובן בעלת אישור טיסה. כך ניתן יהיה לעשות שימוש בקלונועית לא רק בישראל אלא גם בעוד מדינות ברחבי העולם בצורה קלה ופשוטה.