לעבוד ביטבתה או בקיבוצים בחבל אילות?

תקופת הקורונה הביאה לקיפאון יחסי בגיוס העובדים, יחד עם כמויות גדולות של עובדים אשר הוצאו לחלת או שאפילו פוטרו. אך יחד עם זאת בתקופה שבה המשק חוזר להתאוורר וגיוסים נמשכים במגוון הסקטורים והעבודות, לכן המגוון כל כך רחב גם באזורים שבדרום הארץ, אזורים כמו קיבוצים בחבל אילות או אפילו בקיבוץ יטבתה.

חבל אילות

לחלק לא קטן מהעבודות שתוכלו למצוא כיום באזור הדרום והקיבוצים יהיו כוללים גם עבודות חקלאות, כך שלא מעט מודעות דרושים יעסוק בעבודות כמו קטיף של מטע תמרים ועוד, חלק מהעבודות האלה כוללות גם מגורים ונחשבים לעבודה מועדפת. בנוסף לעבודות החקלאות תוכלו גם למצוא עבודות אבטחה סביב אותם מושבים, עבודות אלו יהיו פזורים על פני הדרום שחלקם יהיו במקומות כמו אילת, הקיבוצים שבחבל אילות ואפילו עד ירוחם.

קיבוץ יטבתה

קיבוץ יטבתה נחשב כבר שנים לאחד מהקיבוצים המוצלחים והמשגשגים בישראל, כשהוא מזמן כבר לא רק מוכר לנו שוקו אלא גם לא מעט מוצרים נלווים וטעימים לא פחות. יחד עם זאת מודעות הדרושים ומקומות העבודה הולכים וגדלים, כך שתוכלו למצוא לא מעט מודעות דרושים עבור מפעל יטבתה. משרות אלו יהיו בדוגמת מחסנאי, אנשי מכירות ועוד. יחד איתם תוכלו למצוא גם בקיבוץ יטבתה משרות המתאימות לעבודה מועדפת עם סביבה צעירה ותוססת, כשחלק לא קטן מעבודות אלו כוללים גם מגורים.

חבל אילות והסביבה

יחד עם כל חבל אילות וקיבוץ יטבתה תוכלו למצוא עוד מגוון רחב של עבודות באזור הדרום, חלק לא קטן מהם יהיה בדמויות שירותיות הממוקמות באילת וחלק לא קטן מהם יהיו באזורים שבסביבה לאילת. מלבד משרות השירות כמו הסעדה, אירוח, פקידות ואפילו ממונה בטחון, אך יחד עם פתיחה מחודשת של המשק תוכלו למצוא גם משרות בתחום המכירות והלוגיסטיקה. לכן בין אם אתם מחפשים עבודה במרכז ובין אם אתם מחפשים אחר עבודה במרכז, זכרו כי תוכלו כיום למצוא מגוון רחב של עבודות הכוללות גם הזדמנויות קידום, מגורים ואפילו עבודה מועדפת – https://www.sahbak.co.il/page/work-in-eilat

.